Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

23 sierpnia 2013

Pierwsze Gadżety Maluszka - box dla małej Hani


Bardzo już dawno, bo ponad rok temu, zaraz po narodzinach mojej córci wpadłam na pomysł by wszystkie jej pamiątki związane z jej narodzinami i rozwojem do pierwszego roku spakować do jednego pudełka. Tak bym ja miała porządek w szufladzie i nic mi się po niej nie walało i by Julka kiedyś miała pamiątkę.
Dziś pokażę jedno z ostatnich moich pudełeczek tego typu. Nieco zmodyfikowana wersja tego Julkowego. Wiadomo bowiem, że z czasem przychodzą nam pomysły na lepsze rozwiązania i tak było tym razem.

UWAGA!!!
Całość od samego początku do końca jest mojego pomysłu i autorstwa. Nigdzie w sieci nie spotkałam się z podobnym.


Pudełko składa się z dwóch - większego o wym 12x12 cm oraz mniejszego o wym. 6x6 cm, które znajduje się w środku większego.
Na wieczku oczywiście kokarda i napis Skarby Maluszka, bądź też Pierwsze Gadżety ... i czasami jakaś przywieszka typu smoczek.









Środek jest ciągle przeze mnie modyfikowany. Ciągle rodzą się nowe pomysły oraz zmiany.
Po otwarciu pudełeczko wygląda tak.






Co zatem znajduje się na ścianach dużego pudełka?
Już mówię.
Na pierwszej ścianie znajduje się wzbogacona o imieniny oraz wschody i zachody słońca, a także przysłowie - kartka z kalendarza.






Na drugiej jest kieszeń , a w niej miejsce na USG z ciąży. Ja jeszcze dodatkowo przykleiłam sobie na nią test ciążowy.






Na trzeciej ściance znajduje się miejsce na karteczkę ze szpitala, którą wkładają pielęgniarki do wózka zaraz po urodzeniu dziecka. Jest też jakaś ozdoba. W tym pudełku jest to napis girl.






Na czwartej , ostatniej ściance dużego pudełka mamy rączkę złożoną z kilku kart.
I jak sam tytuł mówi, są tam zapisywane pierwsze umiejętności i ważne wydarzenia z życia dziecka, czyli m.in. pierwszy uśmiech, pierwsza zupka, pierwszy ząbek, pierwsze słowo, itd.






W środku dużego pudełka znajduje się małe. Na jednym rogu są też przymocowane wstążeczki dzięki którym można przytwierdzić do pudełka opaskę na rączkę ze szpitala.






W środku małego pudełka na trzech ścianach znajdują się kieszenie, a w nich miejsce na pępuszek, pierwszy loczek oraz pierwszy mleczak. Czwarta ściana ozdobiona jest zazwyczaj jakimś dziecięcym motywem typu grzechotka, body, wózeczek, czasem też jakiś fajny cytat.
W środku jest miejsce na pierwszy smoczek.






Pudełeczko może być bardzo oryginalnym i jedynym w swoim rodzaju pomysłem na prezent i nie tylko.


1 komentarz: