Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

10 lipca 2013

Pszczółka Maja sobie lata...

Źródło: Magielnica





... czyli bajkowe filcówki dla małej Mai

Ich projekt zrodził się w mojej głowie całkiem przypadkiem, z dnia na dzień.
Zdążyłam pomyśleć o nich i już musiałam je uszyć.

Pierwsza ich wersja była szyta dla mojej bratanicy na 6 urodziny.
Literki się spodobały i znalazły swój kolejny dom.

Wysokość dużej ok 13,5 cm, małej ok 11 cm

Z tyłu każdej znajduje się szlufka za którą  można przewlec wstążkę.



Źródło: Magielnica


2 komentarze:

  1. Śliczne literki. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i zapraszam do mnie do Magicznego Haftu na www.blog.magicznyhaft.pl oraz do sklepu na www.sklep.magicznyhaft.pl

    OdpowiedzUsuń