Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

14 lipca 2013

Kartki dziecięce z bajkowym bohaterem - moje początki ze scrapbookingiem.






Elmo z Ulicy Sezamkowej. Kartka na 2-gie urodziny.







Malarz Barney dla małej Gabrysi z okazji pierwszych urodzin.






Bolek i Lolek na 4 urodziny.






Tomek na 3 urodziny.






Ciasteczkowy Potwór - kartką z gratulacjami.





Fifi Ogrodniczka ze swoim domkiem z konewki.



Wszystkie te karteczki były wykonane na samym początku mojej przygody ze scrapbookingiem.
Robiłam je z tego, co miałam pod ręką.
Wiele z nich ma elementy recyklingowe.

Zdaję sobie sprawę z tego, że mają dużo niedociągnięć. 
Ale co tam!!! Chwalę się .

1 komentarz: