Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

01 listopada 2019

Pamiątkowa ramka na Chrzest Święty


Witajcie
Od września przybyło mi nowych obowiązków w pracy mam więc niestety coraz mniej czasu na wymyślanie inspiracji i zaskakiwanie Was. Ostatnio w mojej pracowni powstał nowy projekt - pamiątkowa ramka na Chrzest Święty, która podbiła serce moich dzieci. Chodzą teraz i mruczą za mną, żeby im takie uszyć... Wiadomo jednak jak jest, szewc w dziurawych butach chodzi - zawsze brakuje czasu dla siebie i dla najbliższych. 
Wykonując ramkę po raz kolejny przekonałam się o ponadczasowości papierów firmy UHK Gallery, które pasują dosłownie do każdej inspiracji i zagadnienia. Obok papieru użyłam również filcu, który przeważa w mojej dzisiejszej pracy. Są to kolory chłopięce. W końcu dla chłopca została wykonana ramka ;) 






Dopiero teraz zdałam sobie sprawę z tego, jak dawno tutaj nie pisałam. Minęły chyba już wieki od tego czasu :)
Pozdrawiam serdecznie
MargoLa


1 komentarz:

  1. Prześliczna ta Pamiątka Chrztu Świętego !!! Bardzo oryginalna !!!

    OdpowiedzUsuń