Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

23 kwietnia 2019

Kartka komunijna dla dziewczynki


Witajcie.
Święta, święta i po świętach.
Pora odkurzyć mojego bloga, którego strasznie zaniedbałam.
Uważam, że sezon komunijny czas zacząć. W związku z tym pozwoliłam sobie przygotować dzisiaj dla Was kartkę komunijną dla dziewczynki. Moja inspiracja jest bardzo delikatna i utrzymana w jasnej tonacji. Do jej wykonania posłużyły mi papiery UHK Gallery z kolekcji Misty Morning, które idealnie się nadały na okazję jaką jest Pierwsza Komunia Święta. Kwiaty wycięłam z kartonu od Galerii Papieru. Jedną warstwę nakleiłam klejem, drugą zaś przykleiłam na kosteczki 3d tworząc efekt 3d.




Wszystkie materiały do wykonania tej karteczki dostępne są w sklepie Od A do Zet, dla którego  zresztą przygotowałam powyższą karteczkę.
A cudowne wykrojniki (dziewczynka i hostia) możecie zakupić w tutaj:)

Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz