Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

21 maja 2018

Zimowa ramka w komunijnej odsłonie


Witajcie.
Dzisiaj królują u mnie tekturki i to one tak na prawdę nadają uroku całej kartce.
Czy zdarzyło się Wam, że kupujecie różnego rodzaju tekturki, a potem sezon na nie mija i leżą cały rok w szufladzie czekając na lepsze czasy?
Ja mam tak niestety często. 
Najgorsze jest to, że w następnym roku powstają nowe kolekcje, które człowiek kupuje chcąc podążać za modą i panującymi trendami. Tekturki te często czeka taki sam los jak te z zeszłego roku. Osobiście  jestem na siebie bardzo zła za to zbieractwo i postanowiłam coś w tym kierunku uczynić.
Dzisiejsza karta jest więc próbą pokazania, że tekturki i inne przydasie można często użyć w różnych, nie koniecznie sezonowych inspiracjach. Ta fikuśna bowiem ramka znajdująca się pod eucharystią  pochodzi ze świątecznej kolekcji EgoCraft.


Zobaczcie jak pięknie się wpasowała.







Pozdrawiam serdecznie

MargoLa

1 komentarz: