Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

21 listopada 2017

Zaproszenia na spotkanie wigilijne.


Witajcie. Święta czuć już coraz bardziej. Wielu z nas zaczyna przygotowywać kartki i inne ozdoby. W moim warsztacie powstały ostatnio zaproszenia na spotkanie wigilijne, którymi chciałabym się z Wami dzisiaj podzielić.



Bazy na kartki wycięłam z kraftowego kartonu Eco Scrapbooking, który okleiłam zimowym papierem UHK Gallery. Brąz kraftu oraz szarość świetnie się ze sobą skomponowały tworząc niepowtarzalną całość.


W końcu też miałam okazję użyć mojego nowego wykrojnika firmy Marianne Designe, który zakupiłam w zeszły roku i do tej pory nie użyłam ;) Wykrojnik świetnie tnie i pięknie się prezentuje w połączeniu z poinsecją.


Do zobaczenia wkrótce
MargoLa

1 komentarz: