Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

23 marca 2015

Bukiet tulipanów na pożegnanie Craft Szafy


Witajcie.
Dziś przybywam do Was z bardzo smutną wiadomością - 
Craft Szafa zawiesza swoją działalność.
Nie wiem cy na zawsze, czy też nie. 
Ta decyzja nie należy już do mnie.
Z żalem przychodzi mi się żegnać z tym miejscem, gdyż tak na prawdę to pierwszy blog, dla którego projektowałam. Z Szafą wiąże się również moja prawdziwa przygoda z cardmakingiem i filcem.
Poznałam tam wiele ciekawych osób i odwiedziłam 
wiele cudownych miejsc.
Niestety coś musi się skończyć, by mogło zacząć się coś nowego - innego, może bardziej kreatywnego?!
W ramach podziękowania za ten wspaniały czas spędzony razem przygotowałam dla Was bukiet tulipanów.
To już ostatnia inspiracja do tego bloga, dlatego chciałam by było wyjątkowo.




Na pewno nie raz jeszcze odwiedzę blogi tych, którzy brali udział w wyzwaniach Craft Szafy.
Kochani bez względu na wszystko twórzcie dalej i bawcie się swoją pasją.

P.S. Kwiatki wykonałam z wytłaczanek po jajkach :)

Bukiet tulipanów zgłaszam na wyzwanie do Craftowego Ogródka



Tym smutnym aczkolwiek bardzo kolorowym wpisem żegnam Was dzisiaj i życzę kolorowych snów.
MargoLa

1 komentarz: