Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

24 listopada 2014

Prosto, ekspresowo i świątecznie.


Witajcie.
Dziś na blogu Craft Szafa ruszyło kolejne wyzwanie.
Należy zrobić nowy projekt inspirując się poniższym zdjęciem.
Jesteśmy bardzo ciekawi, co Wa zainspiruje?


Jako, że ostatnio jestem na etapie robienia prostych karteczek, inspirując się kolorystyką oraz mroźnym charakterem zdjęcia przygotowałam kartkę świąteczną.



Czekamy z niecierpliwością na Wasze prace.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo no i oczywiście ZAPRASZAM DO ZABAWY!!!

MargoLa :)

2 komentarze: