Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

19 sierpnia 2014

Kwiatuszków ciąg dalszy.


Witajcie.
Dziś bardzo barwny post będzie.
To wszystko za sprawą moich najnowszych kwiatuszków, które tak na prawdę dosłownie kilkanaście minut temu skończyłam.
I uwaga!!! Są nowości!
Nawet nie wiecie ile radości sprawia mi tworzenie nowych wzorów.
Tym razem kolorki będą bardzo stonowane, nie takie bajecznie kolorowe jak zawsze, ale równie piękne.
No i oczywiście mniejsze.
Najśmieszniejsze jest to, że w moim bałaganie odkryłam nowy wykrojnik, tzn nie taki nowy bo leży on u mnie już ponad rok - nigdy nie używany.

Całość prezentuje się następująco...


Pojedynczo natomiast tak...

Ażurkowe ok 3 cm. 
 

I proste ok 2 cm


Są też 3 zielone rodzynki ;)


Na dzisiaj to już wszystko.
Wkrótce jednak będą następne, przygotowane w ramach wymianek.

Pozdrawiam.

MargoLa
 


7 komentarzy:

  1. Jakie śliczne, zwłaszcza te niebieściutkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te kwiatuszki, widać, że tworzysz je z pasją przyjemnie na nie patrzeć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kwiatuszki ! Musze w koncu sama tez tworzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny set! Rodzynki chyba mi się podobają najbardziej!!! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ile tu wspaniałych kwiatkow

    OdpowiedzUsuń