Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

15 stycznia 2021

Dziecięce magnesy, zawieszki, zakładki, a może jeszcze coś zupełnie innego?

 

 Witajcie

W tym tygodniu na blogu sklepu Od A do Zet pracujemy z papierami firmy CraftO'Clock. Bardzo się z tego powodu cieszę, gdyż zakochana jestem w nich po uszy. Ich oryginalność jeśli chodzi o wzory daje bowiem wiele możliwości. Można z nich tworzyć prace praktycznie na każdą okazję. Mnie osobiście najbardziej zachwycają arkusze z elementami do wycinania, których wspomniana firma ma mnóstwo. Taki wycięty dodatek bowiem może zmienić wygląd całej kompozycji. Tym razem pod moje nożyczki poszedł arkusz The Sweetsters IIktóry stał się tak na prawdę podstawą mojej pracy. Najśmieszniejsze jednak jest to, że na początku moją dzisiejszą inspiracją miały być magnesy, w trakcie pracy okazało się jednak, że mogą to być również oryginalne zakładki do książek albo zawieszki do prezentu. Myślę, że z jednego arkuszu można wykonać od 8 do 10 takich magneso-zawieszek. Ja wykonałam ich trzy, a do wycinania zostało mi jeszcze sporo elementów. Z każdą kolejną też praca idzie szybciej. Śmiało więc można wykorzystać pomysł na prezent dla dzieci do przedszkola, gdyż jest on nie tylko szybki w wykonaniu, ale również i tani. 
Zobaczcie zresztą sami :)





Pozdrawiam 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz