Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

13 lipca 2018

Wakacyjny kolaż



Witajcie.
W tym tygodniu nasze prace na blogu sklepu Od A do Zet mają być wykonane na bazie materiałów z działu PODRÓŻE, WAKACJE. Powiem szczerze, że był to chyba jeden z najtrudniejszych tematów z jakim przyszło mi się zmierzyć do tej pory. I nawet nie wiecie ile radości sprawiła mi moja praca, bo coś tam z tego mojego dłubania w końcu wyszło. W zasadzie to moja praca może pełnić kilka funkcji: może być zawieszką, widoczkiem do postawienia, a nawet kartką do wysłania. I gdybyśmy tak jeszcze się troszkę pogłowili, to na pewno znalazłoby się jeszcze kilka jej kreatywnych zastosowań.





Praca zupełnie jak nie moja, chyba się ze mną zgodzicie ;)
Pozdrawiam serdecznie MargoLa

2 komentarze:

  1. Ciekawa praca i zainspirowała mnie, bo mam właśnie kotwicę do ozdobienia łazienki w stylu morskim. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, że moja praca przypadła Pani do gustu no i że Panią zainspirowałam. Koniecznie proszę się pochwalić swoją pracą. Już nie mogę się doczekać kiedy ją zobaczę:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń