Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

14 maja 2018

Exploding box jako pamiątka przyjęcia sakramentu bierzmowania


Witajcie.
Ja wiem, że obecnie mamy gorący sezon Komunii Świętych i może bardziej pod tym kątem wolelibyście się inspirować. Sama wykonałam już w tym klimacie dość sporo pudełek i kartek, a jeszcze końca nie widać ;) Dzisiaj jednak chciałabym pokazać Wam moje pudełeczko przygotowane z okazji Bierzmowania, które przysporzyło mi niemało kłopotów, z racji tego, że tego typu prac jest mało w internecie, nie ma więc za bardzo na czym się inspirować.
Box w całości został przygotowany z papierów UHK Gallery. Utrzymuje się on w tonacji brązowo - beżowej i pomimo że jest bardzo prosty myślę, że na pewno będzie świetną pamiątką.




W centrum pudełeczka znajduje się książka. Wielokrotnie na różnego rodzaju grupach pojawiało się pytanie: Jak taką księgę wykonać? Mam zatem dla Was dzisiaj niespodziankę. Przygotowałam bowiem gotowe już karty książki (zapisane oraz puste) wystarczy tylko skopiować i wydrukować w wybranej przez siebie wielkości.





Jak wykonać taką książkę?
Wystarczy przenieść grafikę do worda, ustawić żądaną wielkość i wydrukować. Należy jednak pamiętać, że pustych stron musi być więcej, tak ok 6 sztuk.
Wszystko wycinamy, składamy na pół, a następnie sklejamy ze sobą po środku, każdą stronę z osobna. Po środku przyklejamy sznurek. Całość przyklejamy do sztywnego papieru/okładki (przyklejamy ostatnią stronę w całości) i zawijamy brzegi nożyczkami w stronę okładki.
Ozdabiamy według własnego uznania i księga gotowa ;)
Proste! Prawda?

Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz