Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

17 marca 2018

Ślubny exploding box w rozmiarze XXL


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać ślubny exploding box w rozmiarze XXL.


Dzisiaj też chciałabym Wam pokazać, że efekt szkła możemy uzyskać nie tylko za pomocą glossy, ale również i pereł Nuvo. Doszłam do tego zupełnie przypadkiem. Robiąc zakupy po prostu się pomyliłam i zamiast białych pereł wrzuciłam do koszyka perły przeźroczyste z drobinkami brokatu. Wiadomo, że nie opłaci się oddawać do sklepu takiego drobnego przedmioty, gdyż koszty wysyłki przerosną koszty produktu, dlatego też postanowiłam pokombinować i wymyśliłam, że zrobię krople rosy na listkach.

Na pewno wielu z Was zastanawiać się będzie skąd wzięłam taką dużą bazę? Rozwiązanie znalazłam przypadkowo. Skleiłam ze sobą bazy na kartki 15x15cm, wieczko zaś to wierzch pudełka na kartki, które dostałam kiedyś w gratisie od egoCraft.



Po raz kolejny też wróciłam do papierów od Laserowe Love oraz Studio75. Wybrałam arkusze, które choć na pierwszy rzut oka wydają się smutne, przy odpowiednich dodatkach tworzą piękną, pełną elegancji kompozycję.


W centrum pudełka znajduje się ogromny tort niespodzianka. 
Tort jest otwierany, a w jego środku mają znaleźć się kluczyki do samochodu.

Na jednej z bocznych ścianek, tej ze ślubnym samochodem jest kieszeń, gdzie znajdzie się dowód rejestracyjny auta. 





Jeśli chodzi zaś o kwiaty, to większość wykonałam sama z pianki. Pozostałe to kwiaty WOC.

Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

2 komentarze: