Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

14 lutego 2017

Męska kartka w trochę innym wymierze


Witajcie.
Nie ma chyba nic przyjemniejszego jak wykonywanie pracy w dowolnym klimacie, bez żadnych ograniczeń i narzuconych wytycznych. Idąc za ciosem wykonałam jeszcze jedną kartkę męską.
I choć różni się od poprzedniej, łączy je jeden mianownik- rozetka, która dotąd raczej pasowała mi do prac kobiecych ;)
Okazało się jednak, że przy odpowiedniej kolorystyce i dodatkach, świetnie wygląda w pracach męskich.


Rozetkę, podobnie zresztą jak i resztę kartki wykonałam z arkuszy UHK Gallery przy pomocy tablicy do bigowania, z którą ostatnio się nie rozstaję. Stanowi ona podstawę mojej pracowni. Dzięki niej bowiem wykonywanie kartek czy pudełek znacznie się skraca, a miejsce zagięcia jest estetyczne.



Zastanawiam się jak Wam się podobają moje kolejne zmagania z kartką dla mężczyzny?!
Ja jestem zadowolona i chyba jeszcze kiedyś się pokuszę o taką karteczkę ;)

Pozdrawiam Was serdecznie - MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz