Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 lipca 2016

Prezent ślubny z ptasią niespodzianką w środku.


Hej, hej...
Chyba te wakacje będą dla mnie bardzo intensywne i bogate w prace, ale niestety nie scrapowe.
Remonty to jest to co pochłania mnie ostatnio na maksa i sprawia, że zupełnie nie mam sił na siedzenie po nocach. 
Dziś chciałabym pokazać Wam pracę, którą wykonałam jako inspirację dla bloga sklepu Od A do Zet. Jest to exploding box ślubny
 z troszeczkę inną jak dotąd zawartością.
Wiecie już przecież, że lubię zaskakiwać i wykonywać oryginalne prace. Pudełeczko częściowo zostało wykonane z materiałów, które od dłuższego czasu leżały gdzieś na dnie szafki i nie było na nie pomysłu. Samą kokardę zawiązałam z czterech rodzajów wstążek,        a raczej ich resztek. Myślę jednak, że warto było postawić na te nie inne dodatki, gdyż wszystko razem wygląda całkiem fajnie.


A tak wygląda środek. Oczywiście nie mogło tu zabraknąć kieszeni na pieniążki.



W centrum umieściłam gołębie, które w ubiegłym roku kupiła mi na giełdzie koleżanka.
Panna młoda dostała welon, młody zaś muchę. Teraz nawet trochę żałuję, że nie dałam mu kapelusza, ale może następnym razem tak uczynię.


Użyte materiały:

Pudełko zgłaszam do zabawy  na blogu Box Blog



... oraz 123 Scrapuj Ty


Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

5 komentarzy:

  1. piękna praca :) dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu BoxBlog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny box! Dziękuję za udział w wyzwaniu 123scrapujTY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne pudełeczko :)
    dziekuję za udział w wyzwaniu BoxBlog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na BoxBlogu:)

    OdpowiedzUsuń