Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

16 maja 2016

Trochę inna kartka ślubna


Witajcie.
Powoli nadrabiam zaległości, a przyznam się szczerze, że trochę się ich uzbierało.
Dziś więc pokarzę Wam kartkę ślubną, do wykonania której użyłam pereł w płynie. Większość z nas używa ich do robienia kropek, ja wykorzystałam je zupełnie inaczej - odbiłam nimi wzór z maski ;)



Wzór tarczy zegarowej wykonałam za pomocą perły w płynie Silver oraz maski TCW MINI TIME FOR LOVE


Dodatkowo perłami ozdobiłam rogi kartki, ramkę oraz serduszko.
Jak zwykle niezawodne stały się również tekturki firmy Snip Art oraz jeden z moich nowszych wykrojników Marianne Design.  Te dwa dodatki sprawiły, że kartka stała się elegancka i niepowtarzalna.
Moja kartka oparta jest na bazie papierów ze Studia75. Tym razem postawiłam na deski i fiolety. Macie też okazję zobaczyć jak wspaniale łączą się ze sobą dwie z nowszych kolekcji tej firmy: Sekretny Ogród z Lawendowym Porankiem.
Na półkach sklepu Od A do Zet istnieje wiele produktów, które wprost uwielbiam. Kwiaty WOC są jednymi z najczęściej używanych przeze mnie dodatkami ze sklepu. To była miłość od pierwszego wejrzenia i chyba na długo taką pozostanie.



Wkrótce pokażę Wam kolejne moje inspiracje. Tymczasem życzę Wam miłego wieczoru.
MargoLa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz