Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

16 października 2015

Zawieszki świąteczne ze słodkiej kolekcji "Palce lizać" Studio 75


... czyli moja inspiracja do bloga Od A do Zet.

Witajcie.
Wszyscy już tworzą w klimatach świątecznych, 
zaczynam też tworzyć i ja.
Dziś pokarzę Wam zawieszkę bożonarodzeniową.
Powstała ona na bazie papierów Studio 75 Palce lizać.
Ta kolekcja jest przepiękna - stworzona nie tylko jakby się zdawało do przepiśników, ale również innych inspiracji.
Moja inspiracja z tą kolekcją wygląda tak...





I jak Wam się podoba?
Wszystkie materiały na taki lub podobny tag znajdziecie oczywiście w sklepie Od A do Zet.
Ja do jego stworzenia użyłam następujących materiałów.

Papieru studio75 15x21 PALCE LIZAĆ 

Papieru studio75 30x30 MAGICZNY CZAS 03 

Wykrojnika Cheery Lynn Designs B635 SNOWFLAKE SET 2 / ŚNIEŻYNKI

 Brokatu sypkiego 20g BIAŁEGO

Ćwieków dp Craft a'16szt DPCD-002 GOLD

Gesso / Primer Martha Stewart 177ml

Wykrojnik NELLIE'S MFD076 MULTI FRAME'S - TAGI

Nici lnianych (dratwa) 100g

Kleju MAGIC w tubce 45g Z PRECYZYJNĄ KOŃCWKĄ


Na koniec zapraszam Was do działu NOWOŚCI, gdzie znajdziecie m.in mnóstwo taśm washi, najnowszą- świąteczną kolekcję
 Studia 75, mnóstwo wykrojników, świąteczne tekturki Snip Art 
i wiele, wiele innych.
Jak sami widzicie, nasza Szefowa doskonale dba o Wasze potrzeby.


Buziaki.


2 komentarze:

  1. Śliczne !!! Inspiracja w sam raz na świąteczny czas !!! Nic - tylko trzeba zakasać rękawy i do dzieła !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście można palce lizać z zachwytu nad Twoimi dziełami

    OdpowiedzUsuń