Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

14 października 2014

Z wiązanką życzeń w dniu nauczyciela.


Kochani.

Wczoraj na blogu Craft Szafa ruszyło kolejne wyzwanie pt SZAFA - należy przygotować pracę inspirując się takimi motywami jak  szafa, wieszak, ubrania.
Dziewczyny z zespołu przygotowały piękne kartki, ja zaś poszłam w nieco innym kierunku i wykonałam pudełeczko na dzisiejsze święto.
 W tym miejscu chciałabym złożyć wszystkim nauczycielom i pracownikom oświaty dużo zdrowia i cierpliwości do dzieci oraz samych przyjemności z wykonywania jakże to bardzo trudnego zawodu, jakim jest zawód nauczyciela. 









Podobnych pudełeczek powstało jeszcze 3 niestety kończyłam je dzisiaj w pracy i czas nie pozwolił na zrobienie zdjęć.
Musicie mi zatem uwierzyć na słowo, że pudełeczka były, mało tego zrobiły furrorę wśród dyrekcji i nauczycieli.

Zapraszam Was do zabawy.

Miłego Dnia
MargoLa

4 komentarze:

  1. Szałowa sowa! Szkoda, że pozostałych nie zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne pudełeczko :) Sowa jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To też i Twoje święto, więc grzecznych świetlicowych dzieci Ci życzę. Sowa urocza, pudełko piękne :-)

    OdpowiedzUsuń