Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

23 września 2014

Z bucikami.... na Chrzest.



Witajcie.
No i mamy dzisiaj pierwszy dzień jesieni 
i okropny ziąb na dworze.
Dziś chciałabym Wam pokazać pudełeczko na Chrzest Św. 
w wersji dla chłopca.
Czyli standardowo niebiesko- miętowe kolory, a w środku?!
Tym razem w środku będą buciki, których dawno już nie robiłam.
W roli głównej papiery z UHK Galery.







Wkrótce kolejne inspiracje.
Tymczasem uciekam spać, a Wam życzę kolorowych snów.

MargoLa.

5 komentarzy:

  1. boxik jest poprostu fantastyczny buciki superanckie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełeczko! Świetne kolory i rewelacyjne buciki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze pudełko. Jesień tak chłodno mnie przywitała, że jeszcze dzisiaj mi zimno, choć siedzę w cieplutkim pokoju (24 stopnie bez ogrzewania).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne buciki :))))) No i cudowny aniołek :)

    OdpowiedzUsuń