Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

21 lipca 2014

Vintagowy tag na inspirację do Craft Szafy


Witajcie.
Całonocne burze już za nami i dzień zaczynamy 25 stopniami w cieniu.
Dziś na blogu Craft Szafy rusza kolejne - 40 już wyzwanie o wdzięcznym temacie RETRO.
Należy wykonać dowolną pracę w stylu retro - vintage z użyciem metalu, szkła, papieru i materiału.
Nie będę ukrywać  - było ciężko.
Bardzo rzadko tworzę w tym stylu.
Wręcz prawie wcale.
Było kilka pomysłów, ostatecznie jednak postawiłam na tag, hhihi
 polubiłam i to nawet bardzo ostatnio tę formę .
Użyłam papieru scrapowego, metalowego kwiatka, tiulu i róż na taśmie oraz gesso jako szkła.






Wam życzę słońca, a ja lecę tworzyć.

MargoLa


6 komentarzy:

  1. Rewelacyjny! :) Lekki i romantyczny a spódnica baletnicy mnie powaliła na kolana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała baletnica piękną ma sukienkę super kartka

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny- lekki i delikatny. Spódnica baletnicy jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag!!! Nie będę oryginalna, ale powiem- REWELACYJNA jest spódnica baletnicy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. widzialam na stronie i od razu mnie zachwycil! Wyglada cudnie i w moim ulubionym stylu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń