Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

13 kwietnia 2014

Kartki wielkanocne z plecionką.


Witam Was moi drodzy.
Święta coraz bliżej.
U każdego chyba przygotowania do Wielkanocy idą pełną parą. 
Dziś przybywam do Was z dwoma bardzo wiosennymi i energetycznymi wręcz karteczkami. 
Oczywiście nie mogło zabraknąć też ślicznej buźki małej Zuzi, której mama poprosiła o te karteczki.
Nie wiem jak Wy kochani, ale dla mnie karteczki ze zdjęciem to nie lada wyzwanie. Zawsze zajmują mi one więcej czasu.
Wydawało by się, że tak prosto, a jednak...









Sploty na karteczkach wykonałam sama z resztek firanek -makaronów oraz naturalnego sznurka.
Jako, że na kartkach są plecionki, zgłaszam je do panującego jeszcze wyzwania na blogu Craft-Szafa PLECIEMY




Karteczki zgłaszam również na wyzwanie  Challenge #164 Easte





6 komentarzy:

  1. No, no, no, bardzo ładnie wyszły te karteczki:) Słodko i radośnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy patrzy się na te kartki, to aż trudno uwierzyć, że mogłaś mieć jakikolwiek problem z ich wykonaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! I nietypowa kartka wielkanocna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Sweetstamps.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, a modelka na zdjęciach przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń