Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

10 marca 2014

Kopertówki

Witam Was.

Dzisiaj za oknem mamy prawdziwą wiosnę.
Chyba nadeszła pora na robienie porządków na podwórzu.
Wczoraj popełniłam dwie kopertówki. Jedna o standardowym kształcie. Kolorystycznie przypomina mi wiosnę, gdyż jest cała w żółci, zieleni oraz pomarańczy.
Druga z kolei nieco inna. W zupełnie innej kolorystyce i kształcie. Widziałam kiedyś tego typu u Agnieszki scrappasion i postanowiłam sama taką wykonać. I choć dla niektórych jest nijaka postanowiłam ją pokazać, gdyż mi się bardzo podoba.
Nie zawsze przecież wszystko musi być delikatne. Czasami warto poszaleć z wzorzystymi papierami.
Niestety zdjęcia jak zwykle nie oddają uroku tego co zrobiłam.
Pocieszam się jednak, że coraz dłużej na dworze jest widno, więc i foty z dnia na dzień powinny być lepsze hihi.










Ostatnio wzbogaciłam się o 2 nowe wykrojniki Anna Craft - liście i gałązka. Są tak piękne, że chyba będę je teraz ciągle używać.


Do miłego.

2 komentarze: