Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

06 czerwca 2014

Może tak pudełeczko na Chrzest Święty?


Mało mnie tu ostatnio.
Pogoda jednak strasznie rozpieszczała i trzeba było porobić porządki na podwórku i w warzywniaku.
Dziś tak szybciutko pokarzę Wam pudełeczko pamiątkowe na Chrzest Święty.
Całość bardzo delikatna i stonowana.
Przed robieniem zdjęć zapomniałam pomalować aniołkowi policzki hihi... - musicie więc uwierzyć mi na słowo, że anioł w wersji ostatecznej miał krasne lica :)








Pudełeczko zgłaszam na wyzwanie #25 sklepu Artimeno "szpileczki, baletki i inne buciki"





Zobaczymy się pewnie dopiero po niedzieli, dlatego też życzę Wam słonecznego weekendu.
Do miłego.

Acha! Zapomniałabym.
Przypominam , że w poniedziałek na Craft Szafie startujemy z nowym wyzwaniem.
Zapraszam do wzięcia udziału.

7 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona caloscia ! Uroczy prezent i z wielkim pomyslem

    OdpowiedzUsuń
  2. buciki są genialne! :)) całość się pięknie komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I bez rumieńców aniołek jest uroczy, a pudełko jak zawsze pięknie wykonane. Mam ochotę zabrać Ci papier w różyczki, kropki i jeszcze wstążkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne pudełeczko. Aniołek jest boski nawet bez krasnych lic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziakowe te buciki, a pudełeczko jest urocze i takie delikatne:0 Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu i zabawę z Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to słodkie , cudne :) maluch będzie miał śliczną pamiątkę:)

    OdpowiedzUsuń