Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

01 grudnia 2013

Aniołeczek


Miało już nie być nowości.
No, ale co mam zrobić, kiedy w głowie mam pełno pomysłów?
Przynajmniej część z nich chciałabym zrealizować.
Zadanie ciężkie przede mną stoi.
Mam jednak nadzieję, że dam radę wszystko zrealizować, co sobie zaplanowałam.
I takim oto sposobem moja kolekcja filcowych zawieszek na choinkę powiększyła się o aniołka.
Oto i on.







I na koniec rysunek, który narysował mój prawie czteroletni synuś.
Nie mogłam się nie pochwalić hihi...
To jest Jaś pływający łódką.
Łódka to to coś pod buzią, gdyby ktoś nie wiedział hehe...



6 komentarzy:

  1. Aniołek jest przecudowny sama bym kilka takich powiesiła na choince. Rysunek synka- bezbłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygraj romantyczny notes wykonany metodą metodą scrapbookingu, idealny na prezent pod choinkę.

    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-przepiekny-notes-wykonany-metoda-metoda-scrapbookingu/

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek jest cudowny.
    A synek ślicznie narysował siebie na łódce. jest na nim wszytko, nawet fale i jakieś chyba zwierzątka morskie. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki aniołek fajniutki :-) A po buźce widać, że urwis z niego :-) Rysunek świetny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniusi:) Zdolnego masz synka:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. aniołek bardzo ładny i pomysłowy a synusia masz obłędnego jego rysunek uroczy

    OdpowiedzUsuń